Cautare

luni, 6 octombrie 2014

TeX e la moda!

Ca in fiecare an, toamna vine cu multe treburi de rezolvat: muraturi de conservat, dulceturi de preparat, casa de curatat s.a.m.d. Pai dupa atatea treburi, ore nu meritam si noi un rasfat. Si cand pui intr-o fraza rasfat plus femei, rezulta?? Normal, shopping :)
Mie imi plac tinutele casual, versatile, sa le pot combina, asorta in mai multe feluri, usor de purtat si nu din materiale extrem de pretentioase. Fie vorba intre noi, sa te stresezi zilnic ca desi ti-ai calcat bluzita, ai spalat-o la mana si ai uscat-o pe umeras, tot mai are niste dungi ca ai indraznit sa te relaxezi pe scaunul din masina... nu e tocmai ok. Asa ca mai bine ma rezum la lucrusore din materiele calitative dar mai putin pretentiose.
Ca in fiece an, si acum am asteptat cu nerabdare noua colectie TeX. Imi plac hainele de la acesta marca pentru ca sunt din materiale foarte bune calitativ, au o croiala care mie imi place mult, sunt frumos colorate si au un pret rezonabil.
Si acum am pus ochii pe cateva produse noi-noute:
 


Fusta din imagine imi pare usor de purtat in orice perioada din zi. La birou o pot purta cu o camasa alba sau o bluza bleu sau ivoire, pantofi stiletto nude si un plic Moon negru cu fata detasabila nude, nude cu buline negre.


Acum sa nu intelegeti ca doar la birou trebuie sa ne gandim cand mergem la cumparaturi. Eu nu! :) Ador sa port jeansi, tricouri, pantofi sport. De anul acesta sunt fan jeansi stil boyfriend, care sunt extrem de confortabili, uosr de purtat, buni de scos din casa cu prietenii sau la o sesiune de shopping. O astefel de tinuta poate fi copletata cu pantofi sport si un tricou lejer sau cu un o bluza/pluover si pantofi cu toc, de preferat stiletto albi (ador acest gen de pantofi). 




Cred ca acesti jeansi de la TeX sunt perfecti pentru orice zi de toamna.


Am mai ochit si o rochie neagra, pe care as purta-o cu mare drag la o petrecere sau atunci cand sotul ma invita la restaurant :) As purta-o cu pantofi stiletto albastri, plic Moon negru cu fata detasabila Crocodil albastru si cu mult stil, bineinteles :)




Cred ca cel mai bine e sa fug la Carrefour si sa imi aleg noile tinute TeX. 
Voi ce idei in materie de haine aveti pentru toamna aceasta?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu